Holika Holika veebipoest ostetud kaubale kehtivad Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord.
Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le.
Kauba tagastamine või ümbervahetamine:
Klient peab oma tagastamissoovist teada andma 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist e-posti aadressil info@holikaholika.ee või täitma allalaetava Tagastamise avaldus ja selle edastama e-maili või posti teel.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
Kauba tagastamiskulud kannab klient (max. 10€, VÕS §194 lg 4), välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
Nordic Beauty OÜ tagastab kliendile raha 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Avatud pakendiga kosmeetika ja parfümeeriatooted tagastamisele ei kuulu. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida. Näiteks ripsmetuššid või huuleläiked mille säilivusajad on suhteliselt lühikesed ja sõltuvad otseselt toote avamisajast.
Võimalike pretensioonide korral, palume saata e-mail aadressile info@holikaholika.ee Saadetud kirjas palume kirjeldada võimalikult täpselt milles pretensioon seisneb ning ärge unustage lisamast kontaktandmeid. Pretensiooni esitajaga võetakse ühendust 3 tööpäeva jooksul.
Kliendil on võimalik pöörduda tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni poole, kelle pädevuses on lahendada lepingust tulenevaid vaidlusi kui vaidlusaluse kauba maksumus on üle 20€ (kaebuse läbivaatamine komisjonis tasuta).